Balpennen
Balpennen bedrukken: Kleine attenties met een groot effect
Balpennen met uw logo zijn als kleine presentjes, nadat men met succes heeft kennisgemaakt of na een adviesgesprek, altijd een goede keuze. Want elke dag dat de klant of zakenpartner met uw reclameartikelen in contact komt, wordt hij bewust of onbewust positief aan het gesprek herinnerd. Als dergelijk presentje hebben onder andere de balpennen met glansverchroomde elementen op clip en punt een hoogwaardige en elegante uitstraling. Behalve de pennen zijn ook weggevertjes als fruitgomsnoepjes, chocoladetabletjes, druivensuiker of pepermuntdragees in blikjes zeer geschikt. Zo zorgt u al met kleine attenties bij de klant voor een stevig bewustzijn voor het merk en versterkt u de klantenbinding blijvend.
Balpennen bedrukken met speciale kleuren
Doordat er met speciale kleuren kan worden gedrukt, heeft u de mogelijkheid de balpennen met Pantone- of HKS-kleuren te laten bedrukken. Dit is bijvoorbeeld mogelijk bij onze gekleurde balpennen met clip. Deze hebben een iets transparante omhulling en zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. U kunt onze balpennen met gebogen clip eveneens met speciale kleuren laten bedrukken. Beide varianten kunt u op schacht, kapje of clip laten bedrukken en bovendien bij het drukken niet alleen één speciale kleur, maar zelfs nog een tweede kiezen.
Bedrukte kantoorartikelen versterken ook de interne merkwaarneming
Een uniforme en op uw merk afgestemde kantooruitrusting maakt niet alleen bij klanten, maar ook bij medewerkers een professionele en daarmee vertrouwenwekkende indruk. Behalve schrijfblokken, zelfklevende memoblaadjes of bureauleggers zijn uw medewerkers ook blij met balpennen van het bedrijf, om verslagen of notities mee te maken. Voor de klassieke kantoorcommunicatie zijn onze witte balpennen zeer geschikt. Deze kunt u op de clip in vierkleurendruk met uw gewenste motief laten bedrukken en daarmee maakt u een originele kantooruitrusting compleet.
Tip: Gegraveerde pennen zijn ideaal voor een hoogwaardig uiterlijk.